فناوری اطلاعات قهستان

مطالب جذاب و متنوع از دنیای بی‌کران ارتباطات و فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات قهستان

مطالب جذاب و متنوع از دنیای بی‌کران ارتباطات و فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات قهستان

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید مک یوسمیت

معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید مک یوسمیتی

OS X Yosemite

هر ذره به قدرت ظاهرش

 

یک طراحی ظریف که حس کاملا جدیدی را القا می کند در حالیکه همچنان آشناست . 

 

برنامه هایی که هر روز استفاده می کنید ، با ویژگیهای جدید .  یک ارتباط کاملا جدید بین دستگاه های Mac و iOS شما . OS X Yosemite دید شما به Mac را تغییر خواهد داد ، همچنین  کارایی آن برای شما

 

طراحی مجدد رابط کاربری 

کاملا جدید ، کاملا Mac

با OS X Yosemite ، اقدام به ارتقا تجربه استفاده از Mac نموده ایم . بدین منظور ، کل سیستم را بررسی کرده ، تک تک نرم افزارها، کاربردها و ویژگیهای آنرا پیکسل به پیکسل بهبود بخشیدیم . ما قابلیتهای تازه ای را به رابط کاربری اضافه کردیم که حاصل آن ، ظاهر جدیدی شد ، در کنار قدرت و سادگی که شما می شناسید و دوست دارید .

OS_X_Yosemite.jpg

 

تغییرات جدید در نگاه اول 

ظاهر جدید Today در Notification Center  یک دید سریع از تمامی نیازهای شما خواهد داد . Upcoming Events رویدادهای جدید ، Reminders یادآوریها ، Stocks ، وضعیت آب و هوا Weather و غیره . اضافه کردن Widget های جدید از Mac App Store برای شخصی سازی آنچه می بینید 

 

Notification-on-Yosemite.jpg

 

 

Spotlight

 واضح تر از همیشه

به کمک پنجره جدید جستجو و نمایش بهتر و قویتر نتایج ، Spotlight برای یافتن فایلهای شما در Mac از همیشه راحتتر عمل کرده ، بعلاوه می تواند اطلاعات را از Wikipedia ، Bing ، Maps و دیگر منابع پیدا کند.

Spotlight-on-Yosemite.jpg

نرم افزارهای قدرتمند 

کارهای روزمره را به نحو شگفت انگیز انجام دهید 

یکی از بهترین چیزها در مورد Mac ظاهر هنرمندانه آن است ، برنامه های زیبایی که از استفاده روزمره آنها لذت خواهید برد . در OS X Yosemit ، نرم افزارها به روش های جدیدی کارهای شما را انجام می دهند . نرم افزارهایی که جهت وبگردی ، خواندن نامه های الکترونیکی ، فرستادن پیام و مدیریت فایلها استفاده می کنید ، ساده تر و زیباترند و در عین حال قابلیتهای جدیدی دارند .

Yosemite-Apps.jpg

 

Safari

نوار ابزار جدید Safari حاوی مهمترین گزینه های مورد نیاز شماست و فضای دید بیشتری از آنچه مشاهده می کنید به شما می دهد . همچنین Safari عملکرد سریعتر و کنترل بهتری روی حریم شخصی شما را به همراه دارد .

Yosemite-Safari.jpg

 

Mail

حالا Mail راحتتر فایلهای حجیم شما را می فرستد . 

می توانید پرونده های خود را حاشیه نویسی کرده و به حالت دلخواه خود در آورید . همچنین عملکرد سریعتر به معنای دریافت سریعتر پیامها نیز هست .

Yosemite-Mail.jpg

 

Messages

اگر شما iPhone دارید می توانید ، حال می توانید iMessage و SMS های خود را در Mac فرستاده و دریافت نمایید . دوستانتان را به گفتگوهای گروهی اضافه کرده و هر لحظه که می خواهید این گروه ها را ترک نمایید . حتی پیامهای صوتی کوتاه ضبط کرده و صدایتان را به گفتگو ها اضافه کنید .

Yosemite-Messages.jpg

 

iCloud Drive

هر گونه اطلاعاتی را در iCloud ذخیره کرده و از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید . به وسیله iCloud Drive می توانید آنطوریکه می خواهید فایلهای خود را مرتب نمایید ، هر تعدادی که می خواهید پوشه بسازید و به فایل های خود اطلاعاتی را ضمیمه کنید تا بتوانید آنها را راحت تر پیدا کنید . 

Yosemite-iCloud-Drive.jpg

 

Mac و iOS

بهتر از همیشه به هم متصلند

با استفاده از Mac یا یک دستگاه iOS می توانیید کارهای شگفت انگیزی انجام دهید . ازین دو در کنار هم استفاده کنید و از قابلیتهای بیشتری لذت ببرید ، بدین دلیل که با وجود OS X Yosemite و iOS 8 تمام دستگاه های شما هماهنگتر باهم کار می کنند .  با نزدیک شدن این دستگاهها به هم ، یکدیگر را تشخیص داده و ویژگیهای فوق العاده جالب و کاربردی را فعال می کن

Yosemite-.jpg

 

Phone

حال می توانید تماسهای تلفنی خود را در Mac دریافت کنید . بنابراین اگر با Mac کار می کنید و iPhone  شما در اتاق دیگری زنگ بخورد ، شما میتوانید بدون جابجا شدن تلفن خود را پاسخ دهید .  

Yosemite-Phone.jpg

 

Messages

پیامهای متنی شما در iPhone از جمله SMS و iMessage حال از طریق Mac شما نیز قابل دسترسی اند . فرستادن ، دریافت کردن ، خواندن و پاسخ دادن ، همه و همه بدون نیاز به iPhone امکان پذیر است . 

Yosemite-Messages.jpg

 

Handoff

حالا Mac شما از آخرین کاری که در iOS انجام داده اید مطلع است و بالعکس . بنابرین شما می توانید کاری را در یک دستگاه شروع کرده و در دیگری ادامه دهید .

Yosemite-Handsoff.jpg

 

 

Instant Hotspot

فقط با چند کلیک Hotspot شخصی iPhone خود را از طریق Mac روشن کنید ، بنابرین تا زمانیکه iPhone شما نزدیک است ، می توانید بوسیله Mac خود آنلاین باشید .

Yosemite.jpg

منبع: apple-nic.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.