فناوری اطلاعات قهستان

مطالب جذاب و متنوع از دنیای بی‌کران ارتباطات و فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات قهستان

مطالب جذاب و متنوع از دنیای بی‌کران ارتباطات و فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات قهستان

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید مک یوسمیتی

OS X Yosemite

هر ذره به قدرت ظاهرش

 

یک طراحی ظریف که حس کاملا جدیدی را القا می کند در حالیکه همچنان آشناست . 

زیاد براتون پیش اومده که بخواهید به هر دلیل یک اپ یا نرم افزار اندروید رو تو رایانه خانگی یا نوت بوکتون اجرا کنید و صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

یه خبر خوب:

گوگل پیش از این با استفاده از ابزاری به نام App Runtime for Chrome یا به اختصار ARC، ترتیبی داده بود تا اپلیکیشن های اندروید بر روی سیستم عامل کروم اجرا گردند.

هزاره سوم به زعم صاحب نظران عصر اطلاعات و به تبع آن فناوری اطلاعات است.حرکت جوامع صنعتی به سوی جامعه اطلاعاتی سالهاست که آغاز گشته و از اوایل دهه ۹۰ به بعد شتابی فزاینده یافته است.   

هزاره سوم به زعم صاحبنظران عصر اطلاعات و به تبع آن فناوری اطلاعات است.حرکت جوامع صنعتی به سوی جامعه اطلاعاتی سالهاست که آغاز گشته و از اوایل دهه ۹۰ به بعد شتابی فزاینده یافته است.بگونه ای که سرعت این حرکت در کشورهای کمتر توسعه یافته من جمله ایران به خوبی حس می گردد.اصطلاحاتی همچون e commerce ,e government,e learning, e society و.... از جمله لغاتی هستند که علی رغم نوظهور بودن و اینکه هنوز در منصه عمل کاملا جا نیفتاده اند با این وصف در کشورها کمتر توسعه یافته ای چون کشور ما نیز واژه های آشنا به شمار می آیند.

واین نیست جز به سبب ماهیت تحول آفرین و شتابدار این فناوری که اندیشمندان را واداشته آنرا در زمره فناوریهای نظام آفرین به شمار آرند و ورود جامعه بشری به عصری نوین بنام عصر اطلاعات را اذعان دارند.